LCD, någon?

Idag skulle jag ha varit i Växjö. Hos Ellen. Vi skulle se på Kent och vara lyckliga.

Men nu sitter jag här i Kungsbacka, utmattad av skola, glad över att det äntligen är lov och allmänt seg över att det är dans snart. För gårdagens danslektion var allt än produktiv. Vi värmde upp, testade scenkläder och tjötade. Vi dansade igenom den ena dansen två gånger och den andra en. 75 minuter bortkastade. Vi har ca 4 lektionen kvar innan uppvisning. Super bra.

Dagen började med en tripp till sjukhuset för lungröntgen. Hoppas det gick bra.
Frukost på McD med papa.
Sedan läxförför på judendomen. Ingen engelska.
Mat hos mama.
Snart dans som sagt.

Jag ska när jag kommer hem vråla sönder mig tillsammans med Jocke Berg, som tyvärr endast låter ur mina högtalare. Sedan ska jag kolla på Hauru No Ugoku Shiro [Det Levande Slottet] och Sen to Chihiro no Kamikakushi [Spirit Away] om jag orkar. en liten Kent och Miyazaki kväll.

Min tanke går till Daniel som nu är utelåst och svin hungrig.
Kom till mig ikväll om du känner för det.

Nu spelar: As in RebekkaMaria - Yours truly
http://youtube.com/watch?v=H5Wf2WP-K80

Hon sjunger förövrigt i Lampshade.
Titta in dom här: http://youtube.com/watch?v=Hhdvp0vPnLo



See ya.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, synd att du missade konserten. Var på den i Jönköping. HUR bra som helst var det (:

2008-03-20 @ 17:57:23
URL: http://linaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0