Måndag

Är nu i skolan. Efter en natt där man vaknade stup i kvarten. Pigg som en lärka klockan halv sex. Jag blir nog hög av nässpray för övrigt.. Så ligga och gosa med katten en stund innan man lyckades somna om.

Tonade håret igår. Extrapris, 20 kr på Favoriten. HEJA! Det blev rött. Det blev najs.
Men jag hade tyckt om det mer om jag hade haft mina extensions. Dom dimper ner i brevlådan i slutet av mars.
På onsdag ska Rebecka komma och klippa mig. Vilket kommer bli otroligt skönt! Inget skabb! Inga slitna toppar och hårstrån som går av. Jag längtar. Jag är besatt av mitt hår. Det har ni väl märkt vid det här läget.
Idag blir det inte heller någon hel-menings-dag. Hjärnan hänger inte med.

Cocoscreme åker till England idag. Kommer sakna hennes blogg.
Jag tror iofs att Degis kommer sakna henne mer. [Om han nu inte hängde med]

Och min killkompis hade en sexdröm om mig i förrgår natt och jag har spenderat hela måndagmorgon att garva åt honom. Men jag var den bästa han hade haft sex med [i sin dröm] och den hade varit mest verklighetstrogen.
Ja, vad ska man säga. Jag kan även i folks drömmar.
Hade jag varit dålig hade jag blivit sur på honom.

Sedan så har jag återigen haft en fittig boderline vecka. Svikit människor som på räls. Sårat människor på räls. Kört över människor som ett jävla X2000. Jag har inga ursäkter, mer än att... äsch. Nej. Jag har inga ursäkter.
Inte än iaf.

Idag har jag snott papas tröja. Den är stor och gosig.
Idag så tänker jag lite extra mycket på.
* att Manuel ska köpa blond hårfärg till mig i juni.
* när jag har fått mitt mina extensions så att Manuel kan borsta igenom mitt hår.
* Nova Rock  13-15 juni. Där Die Ärzte, Sex Pistols, Kid Rock och Puddle of Mudd ska spela.
* mina nya skor från Indiska
* nudlarna jag snart kommer att få äta.



Kommentarer
Postat av: Gabbidi

Är du kompis med Linda? :D Kommer oxå sakna hennes blog.

2008-03-04 @ 16:53:17
Postat av: Linda

20 kronor toning? *vill också ha*

funderar över att blondera håret. men det blir nog ett senare problem.

dvs när jag orkar lyfta luren och leta upp ett bra nummer till salong i göteborg. tur att det blev bra i alla fall!

rött är fint.

2008-03-09 @ 15:11:05
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0