O_o

Igår hade vi skevtard-väder!
Under lunchen låg vi ute och solade. Vi mös med te, cigg och gammal 80-tals rock. Hur underbart som helst.
Då var klockan tio i ett. Runt kvart över ett började det snöstorma. Nej, jag ljuger inte.
Flingorna som kom ner från himlen var hur stora som helst och på två minuter var marken täckt. Vi sprang och bara råstirrade. Vi trodde inte vad vi såg. Alexandra började kasta snöbollar på folk. Och hon och Ema gjorde snöänglar. Fast det såg mest ut som ett grishuvud..
Ungefär en en kvart senare hade det slutat snöa och solen tittade fram. RETARDVÄDER!


    

från att snön började tills solen tittade fram...


Efter skolan drog jag hem till mama för middag. Men hon var inte hemma, så jag satte mig framför datorn och TVn.
Och några timmar senare käkade jag middag... Nico och Olivia tittade förbi för tedrickande. Vi satt och snackade med mina småsyskon och mama var väldigt moderlig av sig och tryckte ner kex med ost i våra halsar.

Imorse vaknade jag av att min katt jamade sönder mitt öra. Det ekade i mitt huvud, sådant är ju alltid mysigt..
Och det satt en Åsabo-gubbe i vårt kök. Och jag kom försent till tyskan.
Whatever.
Idag ska jag dansa och sova.
Det blir inget av att gå till Aranäs och se Earthlings. Har redan sett filmen och jag orkade inte ha mer mardrömmar om djurens lidande.. Men NI ska gå och se den!! Kl.14.30, sal C320 på Aranässkolan! SPRING DIT NU!

Eller om ni inte kan se den här: http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967


Min historialärare glor mig över axeln så jag har inge lust att skriva mer.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0