Puntigamer

Louise sov här igår. Vi kollade på Hauru no Ugoku Shiro och en massa komedier serier som går mitt i natten.

Idag så har det varit mer inspelning av Cyniska Hjärtan. Det var hur roligt som helst! Min ena motspelerska har samma humor som jag, och det utnyttjade vi till att driva Robin till vansinne med en massa fula kommentarer.
Nu har det bestämt datum för när första avsnittet ska visas. Den 1 april på http://www.cyniskahjartan.3w.se/
Jag är jätte nyfiken på hur det kommer bli!
Sen så har jag inte gjort mer förutom att laga mat och sova fram till klockan halv nio. Produktivt.

Imorgon ska det i alla fall röras om då jag och Ema ska på Ki box på Friskis och Svettis. Vi har fått 15 gånger klippkort där av skolan. Jag tror vi har var där 4 gånger under hela hösten. Min ursäkt är att jag dansar, så jag rör på mig i alla fall. Men nu ska det bli lite ändring på det. I vanliga fall så har jag dans klockan 19.30 då Ki boxen börjar, men nu är det lov och jag kan äntligen testa på det. Har velat det sen vi fick kortet, men ja, det har ju inte blivit av. Lat som jag är.

Just nu tittas det på fotboll nere med papa. Österrike - Nederländerna.
Orsaken till att jag sitter här just nu är att Österrike tappat glöden och spelar som vilsna hundar. Nederländerna har knappat in och nu står det 3-3. Orka det när det gick jättebra i första halvlek som slutade 3-1.
Suck.
Hoppas det är tillfälligt.
Heja Österrike!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh, ki-box är en bra sak.

f&s är en bra sak.

allt är bra saker.

allt utom förkylningar av det här jävliga vädret.

2008-03-26 @ 23:15:16
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0