Sleepless

Har varit vaken sedan tio över sju. Kan inte sova. Låg och gosade med katten en stund innan han somnade om. Jag försökte också somna om men lyckades inte. Låg och kollade på Clueless och Eve. Har druckit en kopp kaffe med papa och dragit in lite nikotin i mitt blod.
Sitter nu och lyssnar på Lampshade. Ska väl göra mig iordning snart. Bror min ska spela mot Gais P-97 och jag ska fota denna händelse. Sedan bär det av till skvallereftermiddag med Ema, min kära tonårspensionär.
Hjälp, jag måste få mer sömn! Jag kan inte ens skriva normala meningar med satsbildning. O.r.k.a s.ö.m.n.l.ö.s.h.e.t!

Har spenderat denna tidiga morgon med att göra några tester på bilddagboken.
Försök iaf att bry er:
 Vad anser du är attraktivt hos en kille/tjej? - hos killar så är det ryggen. OMG vad det är hot med en kille som har vältränad rygg. när man kliar honom på rygen och musklerna spänner sig. Walla! <3 och sen ögon. Glimten i ögat ska det vara. Och humorn. Och sedan så tycker jag om bohemboys. Dom brukar ha soft personlighet och sådant är gött. Och ett smexigt leende.
Hos tjejer så är det skrattet och ögonen. En mysig mage och snygga stilettklackar.

Och oattraktivt? - ingen ska vara vulgär och tafsa. och försöker kyssa en med köttbullar i munnen. BLÄ! och blåsa, korkade människor är ett fett minus. och klängiga människor kan sticka.

Har du krav på en kille/tjej? - tyck om mig. ändra mig inte. basic. sedan så vill jag jättegärna ha en vegan/vegetarian och bohemig soft människa som kan kompletera min utsvävande livsstil xD man ska alltid vara sig själv och vara ärlig. ärlig i alla lägen.

Hur många förhållanden har du haft? några få romanser typ. en i trean, en i fyran och så en med daniel.

Känner du någon som haft fler än 10 förhållanden? - japp.

Vad är viktigt i ett förhållande? - att man har kul ihop! och sen att man är ärlig och har bra kommunikation. och respekt.

och för att tillägga: bara för att du kanske passar in på beskrivningarna här, så betyder inte det att jag är mindre svårflörtad . lalalalalalalalala.l.a.la.

Ska försöka göra något vettigt när jag ändå har vaknat så tidigt.

Go veg! Krama en ko!

Kommentarer
Postat av: Salle

Jag fick fyra timmars sömn. Sleepovers can do that to you, men det är ju inte kul.

2008-03-02 @ 13:19:11
URL: http://mircal.blogspot.com
Postat av: jennifer

oja, kom och se den!

2008-03-02 @ 14:06:25
URL: http://deliverthem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0