Bad & paj, cheers!

Igår tog jag årets första dopp! I min gamla barndoms sjö, Stensjön.
Låt oss säga så här: Det kommer ta lång tid innan jag kommer känna någonting innan jag har sex igen. För jag bokstavligen talat fryste fittan av mig! (Pryd? Nejdå..) Men doppat mig har jag allt gjort. Eller, inte håret, för det finns knappast eluttag i bergsväggen för plattången..
Det kommer i alla fall lite bildbevis på hela schuttafalongen!
Vi åkte för övrigt moppe dit, vissa med cykelhjälm. Jag var en av dom. Det var lagom roligt.


sara, rufus, emma





 john, robban, porrvid, danne










Stensjön                                    porrvid





Idag så bakade jag och EmA rabarber/jordgubbspaj som smakade übergott.


Man behöver ju knappast säga att jag njöt..


En sak som har gjort mig lycklig den senaste tiden är att kanal 6 har bestämt sig för att visa Cheers. Visserligen på cptid.. men ändå. Jag är glad, glad, glad för jag älskar cheers!
Jag ska kolla på det nu.

peace!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0