Birthdays

Imorgon fyller min moder 40 år.
Det firar hon genom att sticka och gömma sig ute i skogen hos några vänner.
Idag fyller Sara 17 år.
Det ska firas imorgon med förfest hos henne och sedan Nationalteatern på Liseberg.
Så man kan ju säga att det inte gör något att mama sticker iväg.

Imorgon är det även Vårsalong och jag ska ställa ut. Detta ska förberedas med en massa lugnande yoga musik på mp3spelaren för att hela skolan kommer andas stress imorgon. Modevisning osv..
Mina prylar är klara, de ska bara upp på ett snyggt sätt.
Sedan ska jag ta min blaska, Harboe folköl, och traska mig till Sara.
Förhoppningsvis få lite pengar imorgon av släkt så man kan köpa riktig öl. Grolsch, Gösser.. något sådant. Burgenfels går också bra.

Nu ska jag städa lite och sedan nana.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till dom =)

2008-05-15 @ 22:00:16
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0