Fitt for sommer!

Igår gjorde jag någonting osm jag aldrig gjort innan.
Jag cyklade till Ema för att senare cykla vidare till gymmet!
Det ska tilläggas också att vi fick cykla tillbaka upp till mig för jag hade glömt Friskis o Svettis kortet..
Så det gymmades i en timma och som avslut blev det KiYoga. Vi kände oss väldigt fitta när vi cyklade tillbaka hem.
Hemma så åt jag två vegoburgare med pommes, namaste på mig förfan!

Gymmet kommer besökas fler gånger de två kommande veckorna för jag har 10 gånger kvar på mitt klippkort och det måste ta slut innan den 31.
(Istället för idrott detta året har vi fått klippkort på friskis av skolan..)

Idag däremot så sov jag heeela dagen. Vaknade vid tre.
Tack mina nya sömntabletter.
Idag ska jag ta dom i tid så jag inte sover bort en till dag..

Jag vill att sommarvärmen ska komma tillbaka! Nu!


31 dagar kvar till Österrike med lillasyrran!

Kommentarer
Postat av: Luna

Nu ska jag göra dig ännu mer irriterad.
Du kan bara säga ditt namn & personnummer så drar dem av den gången för dig! Så kan du även få en lapp etc!

Puss!

2008-05-13 @ 18:33:24
URL: http://thegirlnextdoor.bloggagratis.se
Postat av: Ema

Alltså, jävlar min träningsvärk ger sig inte!! xD I magen av alla ställen. Det är bra, det är ju på magen man vill bli fitt.

2008-05-14 @ 20:04:12
URL: http://icecreamtruck.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0