Nationalteatern, Grillning.

I fredags så var vi och kollade på Nationalteatern. Vi, det är hela gänget nu. Vi som ses jätteofta.
Och jag hade det rligt fastän jag tappade bort några en stund. Men de återfanns i mitten av en moshpit. av med de stora örhängerna och sedan in i den.
Jag fick en påsklilja av Benis, cigg av Arvid och lite öl av random folk. Man tackar!
Resten av kvällen var lite si så där. Men man hade Nationalteatern i bakhuvudet och det höll smilbandet uppe.

I går så grillade vi hemma hos Danne. Rökte vattenpipa, tog några bärs och hade det allmänt trevligt.
Sedan sov jag hos Simon. Är kvar här fortfarande.

Men snart bär det av hem för packning av gymväska, och så får jag inte glömma att anmäla mig och EmA till KiYogan.
Det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0