:O

Idag, gott folk , har jag ahft det mest produktiva träningspasset i hela mitt liv!
Jag och EmA entrar Friskis o Svettig gym, ca 16:40. Jag sätter mig i en ab-trainer, tränar lite. Får syn på Tim och vill inte träana mer. Sitter och skrattar åt EmA. Vi går runt på gymmet på jakt efter en rolig maskin.
Ser en massa svettiga gubbar.
17:25 var vi hemma.
PRODUKTIVT ELLER VADDÅ?!
Det var för varmt för att träna helt enkelt. Och jag var grinig.

Det är fortfarande för varmt och jag är fortfarande grinig.
Well well..

Kommentarer
Postat av: Ema

PLUS produktiv! Mina abs sväller! Jag har fler fibrer i dom en i hett helt Kellogs special K paket!

2008-05-29 @ 18:04:02
URL: http://icecreamtruck.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0