Tillbaka till vardagen, som 18

Firandet av min 18 års dag har nu lagt sig. Den ultimata party veckan har tagit slut.
Och vilken vecka det har varit!
Den började med förfest den 25 april, med grillning ute vid Skårsjön med söta människor och fortsatte på lördagen med Liseberg. 00:01 så gick jag in på krogen och senare på söndagen var det släktmiddag där även mina kära barndomsvänner var med. Myspys med Simon och Benis vid Kungsbacka ån stod också på agendan.
Måndagen, grillning hemma hos Simon med killarna och Sara. Bira bira bira, bärs bärs bärs.
Festen fortsatte på tisdagen med att mina nya vänner, bla Simon och Benis, och folköl vid ån bakom Kungsmässan.
Valborg kom på onsdagen med stor fest hos Simon. Grillning, vattenpipa, öl och studsmatta. Hur underbart som helst!
Torsdag hemma hos Benis med öl och filmer. Fest hos Dampus på fredagen och vakna upp hos Benis dagen efter.
Bättre stor firande av sin 18 års dag kan man knappast ha!
Jag kommer se tillbaka på detta och le och framförallt, vara nöjd!
Tack till alla som har varit med!


Kommentarer
Postat av: Ema

Bilden på oss

2008-05-05 @ 21:15:22
URL: http://icecreamtruck.webblogg.se
Postat av: Luna

ÅH VATTENPIPA! KÄRLEEK! =P ska köpa en =P

2008-05-06 @ 00:52:59
URL: http://thegirlnextdoor.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

Jätte fin banner du har Gumman :p Hured med dej nu för tiden? jag får ta och komma upp te GBG och träffa dej snart! kram

2008-05-08 @ 09:24:03
URL: http://emeliesvensson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0