För att jag är tråkig. Lev med det

Det finns ingen tid för bloggen.
Inte ens när man slappar vid datorn.
För när man bloggar så jobbar man.

Och jag orkar inte jobba efter skolan, eller på helgerna.
Sedan så har jag inget att blogga om.. För jag tror inte att det finns någon som vill läsa om mina tråkiga dagar i skolan eller hur jag bänkar mig framför tvn och pillar navelludd.
Eller att jag blev dissad igår. Men jag dissade tillbaka.
Sedan så har jag inget mode att blogga om. Det är förövrigt både skit tråkigt att blogga om kläder och att läsa om det.....

Jag har målat mina naglar idag.
Och spelat Gituar hero. Blev klar med alla låtarna på Easy. Började på medium.
Men allting är tråkigt idag.
ÄT BAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0