happy!

Ni vet ju alla hur mycket jag har klagat på AutoCad det senaste året. Hur hemskt det är osv..
Men vet ni, vi har fått en ny version! AutoCad 2009. Och vet ni vad, jag fattar den versionen! Den är lätt plätt häst!
Hela programmet är lättdesignat! Man ser vad man gör, för att bakgrunden är nu vit och inte svart. Menyn är i bilder.
Jag tycker att det nu ska bli roligt att börja jobba med det. Och det gott folk, har jag aldrig tyckt! Att denna dagen skulle komma trodde jag aldrig. Att jag även skulle tycka det är kul är en chans på miljonen.
Pga det här känner jag mig skitpepp och har inget emot at sitta på min svenska TTF och plugga in ord och begrepp från olika tidsepoker.

HEJJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0