in sickness..

Det blev ingenting för mig i helgen (efter två veckors sjukande i soffan ville jag träffa folk!). Drog mig till papa för att senare träffa Sara. Men det blev ingen Sara. Jag fick ryck och gick hem. Lika lealös som ett gummiband slängde jag mig och kollade på The Notebook. Lipade. För den filmen är vacker.

På söndagen shoppade jag nya jeans, två tshirtar och en mössa med Salle. Men jag dog när jag kom hem.
Ont överallt och var för cp i kroppen för att kunna sova.

Såg på mitt konto att Paynova har satt in mina pengar. Biljettköpet till Växjö gick inte igenom. Tur var väl det, för jag hade bokat den 31 oktober och det är sista helgen på lovet. Jag som ville vara där så länge jag kan måste ju beställa en för den 28.. aja, men det får bli den gamla vanliga vägen: Sjbutiken. Inget jävla krångel med internetbank hit och dit...

Åh jag vill verkligen bara bli riktigt frisk nu från detta jävla sjukandet! Jävla höstvirus som flyger runt! USCH! Och imorgon är det TTF i svenska och jag kommer dö. Jag tycker inte om att komma hem runt halvsex en tisdagskväll..

Over and out nu ska jag däcka i my bed.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du............ nu ska jag dricka oboy 8D8D8D

2008-10-13 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0