Jag blir säkert tjock under hösten

Det gick bra hos El.
Och jag får inte dansa denna terminen! För jag måste vila mig i en månad.. Kul...
Det blir dans till våren i alla fall!

I helgen så har jag fikat i tre timmar med Lowe, ätit middag hos mina gamla fosterföräldrar och suttit i någons soffa.
Trevlig helg faktiskt. Förutom att jag rökte upp nästan alla mina cigg igår och jag orkar inte köpa nya idag...
I och för sig hittade jag ett gammalt paket med två stycken i. Undrar vart jag la dom...

Imorgon slipper jag räkna hur många gånger AW säger så under lektionen. För jag ska på möte. Haha! EmA får räkna åt mig...
Nä nu blir det soffliggande, som varje söndag finns till för.
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0