Klart!

Äntligen är jag klar med den där jävla uppgiften! Heja!
Det enda jag har kvar är att räkna ut hur mycket kranvatten kostar, men det ska fanimej min lärare få göra! För det är han som vill ha en snål skola som inte kan stå för vatten...

Till Fifi:
Självklart har jag tänkt på allt det där. Laktosintoleranta (för jag är det själv) och glutenallergiker.
Det finns ingen gluten i min mat och ingen mjölk. Smöret är mjölkfritt och yoghurten har ingen gluten.
För vår vegan så byter vi ut quorn till äggplanta.
Detta för att jag vet själv hur äckligt svårt det är att hitta mat som alla kan äta.. Folk tänker sig inte för.


För övrigt så var det en liten kille som slog den tjejen som han gick bredvid. De kanske var 10 år gamla.
Jag ville kasta mitt kaffe på honom!! Men dom var 30 meter bort.. Skrika går inte heller från min balkong..
Jävla snorunge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0