!

Detta Sverige väder ger mig en sådan spänningshuvudvärk att jag vill lägga mig ner på en landmina för att bli av med den.
Igår var det fint väder. Sedan spöregnade det, 10 cm droppar! Och det åskade och blixtrade... Sedan strålande solsken.
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen med mitt dunkande huvud.. Känner mig som en väderkänslig hund.
Idag började det också med solsken och slutade med en överdundig skur. Sedan ska det bli uppehåll. Snart kommer det väl regna igen... Aprilväder i september. Bra växthuseffekt.

Och här sitter jag och letar bilder till ett kollagekoncept.
Roligt.

Aj mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Hohoho, svansjöN^

2008-09-10 @ 12:15:52
URL: http://supermercado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0