Jag vill att mitt liv ska vara en musikal.

Tänk om folk skulle ställa sig upp och börja sjunga och dansa helt random. Det hade varit najs.
Jag tror att det hade blivit  skön stämning av det.
Att ha ett soundtrack till varje dag.
Som igår, det snöade och jag var minus glad på det. Men så tog jag mig en promenad med Eskju Divine i hörlurarna. Och helt plötsligt blev snön magisk till tonerna av Release me. Jag log med hela själen och kände ett lugn.

Idag blev det lite sjungande för MArtin som fyllde 19. EmA är en bra flickvön och köpte tårta till honom.
Han fick en teckning av mig som jag målade med hjälp av shabloner som jag hittade. Åh, shabloner. Long time no see.
Jag blev som ett barn och var så glad över mina kritor och mallar.
Teckningen blev fin, det är en elefant som håller en ballong.

Lite I:Scintilla innan det är dags för rökpaus.

peace.

Kommentarer
Postat av: Salle

Jag såg 'Grease 2' på ett hotellrum i LA. Den var löjligt kul och medryckande, fast jag tyckte att Johnny och Michael skulle hooka up ist. Förstås.



Såg er idag förresten (tror jag), jag åkte förbi i en taxi på väg hem. Om du hade en turkos-ish mössa på dig. Det första jag ser av Kba, hahah.

2009-02-24 @ 15:48:14
URL: http://mircal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0