Sverige runt på 2 dagar

Ja.. i denna veckan hinner jag med en riktig Sverige tur.
I onsdags var det Sthlm med inredningklassen, då vi skulle till möbelmässan. Vilket var väldigt roligt.
Speciellt hemresan som spenderades i bistron med massa vin.
Att gå upp kockan fyra på morgonen för att ta 6.00 tåget till sthlm var däremot inte det bästa... Blev åksjuk och kunde inte titta på Miss Potter som jag hade med mig för att spendera tid. Det blev istället att ligga i fosterställning och andas som en elefant.
Men resan var värd.

Idag bär det av till Skåne, till Ida! Först blir det Lund, och Far Aboves releaseparty och sedan Kristanstad.
Har längtat i en månad efter att äntligen få träffa Ida igen.

Så nu är det packa som gäller, då tåget går kl 3.
Drömde att jag missade tåget för att jag skulle pierca tungan, så wish me luck .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0